Valencia CF28 julio 2022

COMUNICAT OFICIAL | SAMUEL LINO

El Valencia CF ha arribat a un acord amb l'Atlètic de Madrid per a la incorporació del futbolista brasiler Samuel Lino.

L'extrem (23/12/1999, Santo André - el Brasil) arriba cedit fins al 30 de juny pel conjunt blanc-i-vermell, que l'ha fitxat recentment del Gil Vicente FC portuguès, on ha militat les tres últimes temporades disputant un total de 99 partits oficials en els quals va marcar 26 gols i va donar 5 assistències.

Als seus 22 anys Lli barreja joventut, un destacat rendiment a Portugal que ha propulsat el seu pas a LaLiga i una gran projecció a futur. És un futbolista d'un perfil clarament ofensiu i arriba al Valencia CF preparat per a aportar velocitat, un contra un i variants d'atac per les dos bandes.

#BenvingutLino #CORVCF #ADNVCF